Show simple item record

dc.contributor.authorTot, Vilmos
dc.date.accessioned2017-01-24T14:45:08Z
dc.date.available2017-01-24T14:45:08Z
dc.identifier.urihttp://arhiva.nara.ac.rs/handle/123456789/2070
dc.description.abstractAko uzmemo u obzir Strategiju poljoprivrede i ruralnog razvoja Republike Srbije (2014-2024) i potrebu uvažavanja principa održivog razvoja kao i nove uloge poljoprivrede u ekonomiji i društvu, poljoprivreda predstavlja kljucni resurs razvoja ovog regiona. Medutim s jedne strane ili postoji nedostatak ideja ili nemogucnost sprovodenja postojecih ideja. Obe strane su posledica nepoznavanja samog procesa menadžmenta i neadekvatnog planiranja, organizovanja, liderstva i kontrole kao i ogranicenja koja nosi kreiranje proizvoda a ne vrednosti. Kurs ima osnovni zadatak da polaznicima sistematizuje znanja i ukaže na znacaj pravilnog postavljanja poslovne filozofije bazirane na kreiranju vrednosti uz sticanje konkurentske prednosti kako bismo imali održiv i moguc poslovni poduhvat u oblasti poljoprivrede.sr
dc.subjectmenadžmentsr
dc.subjectagrobiznissr
dc.titleMenadžment u agrobiznisu - Kljucni faktori razvoja poslovne ideje u poljoprivredisr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record