Competitive Positioning of Producers of Asparagus on European Market
Konkurentsko pozicioniranje proizvođača špargle na evropskom tržištu
Pregled/ Otvaranje
Autor
Krmpotic, Toma
Milanovic-Golubovic, Vesna
Ključne reči
competitorspositioning
asparagus
european market
konkurenti
pozicioniranje
špargla
evropsko tržište
Metadata
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
The aim of the paper is to define competitive position of producers of
asparagus on European market and strategies to keep to competitive position or
repositioning.
The paper uses statistic method, analytic method, comparative method.
Based upon analysis of strengths and weaknesses of the biggest producers of
asparagus on European market and world producers, and opportunities and threats from
the market it has been possible to define competitive position of the producers
of asparagus on the European market and strategies to keep to competitive position or
repositioning. Cilj rada je da definiše konkurentsku poziciju proizvođača špargle na
evropskom tržištu i strategije za održavanje konkurentske pozicije ili repozicioniranje.
U radu je korišćen statistički, analitički i komparativni metod.
Na osnovu izvršene analize prednosti i slabosti evropskih i svetskih proizvođača
špargle i mogućnosti i opasnosti sa tržišta bilo je moguće definisati njihovu konkurentsku
poziciju i strategije za održavanje konkurentske pozicije ili repozicioniranje.