Show simple item record

Marketinški kanali ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbiji

dc.contributor.authorSmederevac-Lalic, Marija
dc.contributor.authorZaric, Vlade
dc.contributor.authorHegedis, Aleksandar
dc.contributor.authorLenhardt, Mirjana
dc.contributor.authorMickovic, Branislav
dc.contributor.authorVisnjic-Jeftic, Zeljka
dc.contributor.authorPucar, Milica
dc.contributor.authorCvijanovic, Gorcin
dc.date.accessioned2015-09-29T15:06:39Z
dc.date.available2015-09-29T15:06:39Z
dc.identifier.urihttp://arhiva.nara.ac.rs/handle/123456789/806
dc.description.abstractRibolov na otvorenim vodama u Srbiji obuhvata privredni, rekreativni i sanacioni ribolov. Zakonski je definisano da se prometom mogu baviti proizvođači, privredna društva i preduzetnici registrovani za promet ribe, kao i privredna društva i preduzetnici koji obavljaju privredni ribolov. Istraživanje je bazirano na prikupljanju podataka o prometu, anketiranjem prodajnih objekata (ribarnice i restorani u Beogradu) i anketiranjem ribara koji ribare na Dunavu. Cilj rada je da istraži marketinške kanale prodaje ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbiji, obrađivanjem podataka prikupljenih anketiranjem različitih nivoa prodaje. Aktivnosti vezane za ribolov su u nadležnosti 4 ministarstva što stvara ambijent koji je za ribare netransparentan. Organizovan otkup ribe ne postoji, najveći deo ulova ide tokovima sivog tržišta. Većina prometa ribe ulovljene na Dunavu prolazi kroz kratke marketinške kanale, zbog čega ribari ostvaruju malu zaradu.sr
dc.subjectcommercial fishingen
dc.subjectmarketing of fishen
dc.subjectexports and imports of fishen
dc.subjectprivredni ribolovsr
dc.subjectplasman ribesr
dc.subjectotkupsr
dc.subjectizvoz i uvoz ribesr
dc.titleThe Marketing Channels of Fish Caught in Large Serbian Riversen
dc.title.alternativeMarketinški kanali ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbijisr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record